Wij ontvangen veel vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Wij hebben geen dure telefoninsche helpdesk en dat zie je terug in de prijsstelling. Uiteraard laten wij u niet in de steek wanneer u een vraag heeft. Vragen kunt u dan naar ons e-mailen op info@basboilieshop.nl.  Op doordeweekse dagen proberen wij binnen 1 werkdag op uw email te reageren.  Het begin van de week is vele malen drukker dan tegen het einde van de week.

Het verwerken van orders gaat bij ons voor, heeft u een dringende vraag, neemt u dan telefonisch contact op.

 

Veelgestelde vragen
 Hoe kan ik bestellen?
 kan in mijn bestelling annuleren?
 Kan ik mijn order na het plaatsen nog aanpassen?
 Is het mogelijk om een extra product aan mijn bestelling toe te voegen?
 Kan ik als ondernemer in Belgie BTW vrij kopen?
 Wat zijn de kosten voor het verzenden?
 Mijn vraag staat hier niet bij tussen, wat nu?
 Hebben jullie een showroom of winkel?
 Wat zijn de openingstijden?
 Wat zijn de betalingsmethoden bij BasBoilieShop?
 Hoe kan ik contact opnemen?
 Wat is de levertijd?
 Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?
 Wat zijn de algemene voorwaarden?
 Ik ben niet goed geholpen door BasBoilieshop
 Kan ik zelf beslissen hoe laat de bezorging plaats vindt?
 Hoe kan ik mijn pakket volgen?
 Kan ik als ondernemer in Belgie BTW vrij kopen?
 Is het mogelijk om mijn afleveradres te wijzigen?